Administrație locală

Semnarea contractului de finantare pentru demararea asfaltarii in comuna Ostrov

In urma depunerii documentatiei pentru proiectul „Modernizare strazi si asfaltare strazi in comuna Ostrov, judetul Constanta” cu o valoare totala de 7.589.150,03 lei, Primaria comunei Ostrov asteapta semnarea contractului de finantare pentru obtinerea fondurilor de la Ministerul Dezvoltarii Regionale, Administratiei Publice si Fondurilor Europene pentru demararea lucrarilor privind modernizarea infrastructurii rutiere a comunei.
Prin acest proiect, a carui cerere de finantare a fost aprobata prin Programul National de Dezvoltare Locala 2, administratia publica locala a comunei Ostrov, va investi fondurile guvernamentale in amenajarea si modernizarea drumurilor din comuna pentru satisfacerea nevoilor locuitorilor privind starea drumurilor, pentru un confort sporit oferit participantilor la trafic si pentru schimbarea infatisarii comunei.
Niculae Dragomir, edilul comunei Ostrov a declarat pentru publicatia Graiul Dobrogei ca „Datorita proiectului aprobat spre finantare in acest an, prin PNDL 2, in localitatea Ostrov se vor asfalta aproximativ 85-90% din strazi. De asemenea proiectul implica construirea rigolelor pentru colectarea apelor pluviale, pe strazile a caror panta depaseste un anumit grad de inclinatie si impune construirea acestora, dar si montarea indicatoare rutiere”.
Edilului comunei Ostrov, Niculae Dragomir, ne-a marturisit ca proiectul „Modernizare strazi si asfaltare strazi in comuna Ostrov, judetul Constanta” reprezinta o continuare a proiectului de asfaltare a strazilor din localitatea Ostrov, ce a fost finalizat anul trecut, si extinde modernizarea si asfaltarea drumurilor si in celelalte sate ce apartin comunei Ostrov. Astfel, proiectul „Modernizare strazi si asfaltare strazi in comuna Ostrov, judetul Constanta” vine, in completare, cu diferenta acelor strazi care nu au fost incluse in primul program si cu extinderea a 3,5 kilometri de drum si in satul Almalau.
Edilul comunei Ostrov, Niculae Dragomir, a atras fonduri de la Ministerul Administratiei Regionale Administratiei Publice si Fondurilor Europene prin Programul National de Dezvoltare Rurala, etapa a-II-a, avand in vedere ca dezvoltarea si modernizarea comunei si implicit a infrastructurii rutiere reprezinta o prioritate pentru Primaria Ostrov.
In alta ordine de idei, tinand cont ca iarna este aproape, administratia locala a comunei Ostrov se pregateste pentru aceasta perioada rece. In acest sens Primaria comunei Ostrov a achizitionat combustibil solid pentru institutiile aflate in subordine dar si combustibil pentru masinile ce asigura transportul elevilor la unitatile de invatamant din localitatile in care acestia au domiciliu. De asemenea in aceasta perioada se realizeaza revizia utilajelor pe care administratia locala Ostrov le detine si cu care se va putea interveni pentru deszapezire.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*