Administrație locală, Investiții

Recepția parțială a lucrărilor de înființare a rețelei de distribuție gaze naturale în Tuzla

La sfârșitul lunii mai, autoritățile locale au semnat procesul verbal de recepție parțială a lucrărilor din cadrul obiectivului de investiție – „Înființare distribuție gaze naturale, rețea de distribuție și branșamente medie presiune pentru alimentarea cu gaze naturale a localității Tuzla”.

„Referitor la mult discutata rețea de gaze din comuna noastră, vă aduc la cunoștință faptul că am făcut un pas important în utilizarea acesteia. La data de 31.05.2024 am semnat împreună cu echipa tehnică a proiectului și reprezentanții constructorilor procesul verbal de recepție parțială al lucrărilor. Acest lucru ne dă posibilitatea de a demara procedurile pentru organizarea licitației privind concesiunea rețelei de gaze naturale și totodată punerea în funcțiune a distribuției de gaz pentru locuitorii comunei. În paralel vom continua cu refacerea stradală și aducerea la starea inițială a tuturor străzilor afectate. Cu această etapă se înlătură orice dubiu cu privire la rețeaua de gaze în sensul funcționalității ei și folosirii ei în viitorul apropiat. Vă mulțumesc!”, a transmis primarul Reșit Taner.

„Înființarea rețelei de distribuție gaze naturale în Comuna Tuzla, județul Constanța” s-a realizat din conductele existente de medie presiune din orașul învecinat Eforie Sud, administrate de operator Distrigaz Sud Rețele București. Rețeaua de distribuție gaze naturale are o lungime de aproximativ 38.413 metri liniari și va asigura un debit de 2500 mc/h calculat pentru comuna Tuzla.

Proiectul de alimentare cu gaze naturale a presupus realizarea rețelelor pe aproximativ 85% din străzile aferente teritoriului comunei, ceea ce permite posibilitatea racordării unui număr de 1495 de gospodării individuale, 90 de agenți economici și 17 obiective socio-culturale.

Valoarea totală a lucrărilor s-a ridicat la suma de 18.711.580,66 lei fără TVA.

 

 

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*