Administrație locală

Proiect pentru ,,Digitalizarea serviciilor comunei Ostrov” 

Primăria Ostrov solicită finanțare din fondurile europene, aferente Planului Național de Redresare și Reziliență în cadrul apelului de proiecte Pilonul IV – Coeziune economică, socială și teritorială – Componenta C10 – Fondul local, pentru implementarea unui proiect ce vizează digitalizarea serviciilor comunei.

Consilierii locali au aprobat, în cadrul ședinței extraordinare din 18 mai, depunerea cererii de finanțare pentru obiectivul de investiție: ,,Digitalizarea serviciilor comunei Ostrov” dar și valoarea eligibilă a proiectului, în cuantum de 1.598.745 lei fară TVA, respectiv 324.770 euro. Totodată, pentru realizarea tuturor activităților din cadrul proiectului, au fost aprobate și sumele ce reprezintă cheltuieli conexe ce pot apărea pe durata implementării; acestea se vor asigura din bugetul local al comunei  Ostrov.

,,Este un proiect prin care ne dorim să venim în sprijinul locuitorilor, să facem cât mai ușoară interacțiunea acestora cu administrația locală. Ne-am propus să achiziționăm echipamente IT performante dar și soft-uri pentru compartimentele din cadrul Primăriei: taxe și impozite, registru agricol, fond funciar, asistență socială, arhivă electronică. De asemenea, prin această investiție se va extinde și sistemul de supraveghere video de la nivelul comunei”, a precizat pentru publicația noastră, primarul Niculae Dragomir.

 

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

*