Autoritățile locale din Istria au demarat, la sfârșitul lunii aprilie, lucrări de reabilitare ale fostului sediu al Primăriei din localitatea Nuntași, situat pe strada Bisericii nr.6. Lucrările au fost finzalizate și începând cu 27 septembrie, locuitorii sunt așteptați pentru depunerea cererilor sau plata impozitelor.
„Secția exterioară a instituției a fost gândită pentru a facilita accesul cetățenilor la aparatul administrativ local. În cadrul acestei locații vor fi prezenți funcționari publici din cadrul compartimentelor: Asistență Socială, Taxe și Impozite și Registrul Agricol. Funcționari vor fi la dispoziția locuitorilor, în fiecre zi de marți și joi între orele 9.00-15.00. Aceștia vor prelua și alte cereri ce se adresează altor compartimente, urmând ca acestea să fie soluționate ulterior”, a precizat primarul Mihai Ionescu.
Lucrările de modernizare ale clădirii au presupus: schimbarea acoperișului, a tâmplăriei, a ușilor interioare și exterioare; refacerea tencuielilor interioare și exterioare dar și a instalațiilor termice și electrice; amenajare grupuri sanitare; montare sistem de avertizare cu alarmă pentru situații de urgență. Fondurile pentru înființarea noului sediu administrativ au provenit de la bugetul local.