Consiliul Local Castelu a fost convocat în şedinţă ordinară în data de 13.12.2022, ora 16.00. Întâlnirea aleșilor locali se va desfăşura în incinta Anexei Sediului administrativ al Primăriei comunei Castelu – Sala de festivităţi, str. Republicii, nr. 60, jud. Constanţa.
Pe ordinea de zi se află șase proiecte de hotărâre inițiate de primarul Nicolae Anghel:
- Proiect de hotărâre privind încetarea mandatului de consilier local al domnului Drugă Ilie Nelu, înainte de expirarea duratei normale a mandatului, ca urmare a lipsei nemotivate de la mai mult de 3 ședințe ordinare şi/sau extraordinare consecutive ale consiliului, desfășurate pe durata a trei luni calendaristice si declararea ca vacant a locului de consilier local;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea scutirii de majorări a contribuabililor care îşi plătesc taxele şi impozitele locale până la data de 31 martie;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea Rețelei școlare pentru unitatile de invatamant preuniversitar de stat de pe raza comunei Castelu pentru anul scolar 2022 – 2023;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea cuantumului şi numărului burselor şcolare ce se vor acorda elevilor din învăţământul preuniversitar de stat cu frecvenţă din Comuna Castelu Constanţa în anul școlar 2022-2023;
- Proiect de hotărâre privind privind completarea inventarului bunurilor care aparțin domeniului pivat al comunei Castelu, județul Constanța;
- Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării sumei de 1.000 lei pentru familia Micu Tănase și Micu Ioana din sat Castelu, care au împlinit 50 de ani de căsătorie.
- Întrebări, interpelări, petiții.
Membrii comisiilor pe domenii de specialitate se vor întâlni în data de 12.12.2022, ora 14.30 în incinta Anexei Sediului administrativ al Primăriei Comunei Castelu – Sala de festivitați, str. Republicii, nr. 60, în vederea avizării proiectelor de hotărâri, astfel: Comisia nr. 1 pentru punctele nr. 2, 4, 5 și 6, Comisia nr. 2 pentru punctul nr. 3 și Comisia nr. 3 pentru punctul nr. 1 precum și pentru a formula și depune amendamente asupra acestora.