Administrație locală

Tuzla, o comuna in plina dezvoltare si modernizare

Edilul sef al administratiei locale din Tuzla, ne-a comunicat ca aceasta perioada este una infloritoare pentru localitate in ceea ce priveste constructiile noi, lucrarile de reabilitare, extindere retele de apa si canalizare si nu in ultimul rand infrastructura.
Gradinita noua in comuna.
Administratia locala Tuzla a demarat in urma cu o saptamana, lucrarile de constructie a unei gradinite noi, aceasta urmand a fi ridicata langa dispensarul din comuna. Primarul Florin Constantin Micu a declarat pentru Graiul Dobrogei ca se bucura de  sprijinul real al Consiliului Judetean Constanta (CJC), pentru demararea lucrarilor construirii  gradinitei cu orar prelungit din Tuzla. Noua unitate are o suprafata de 520 mp si va avea o capacitate totala de 100 de locuri. “Ridicarea acesteia era imperios necesara deoarece actuala institutie are o capacitate mica, extrem de insuficienta desfasurarii activitatilor educationale a celor mici si speram ca in luna septembrie toate lucrarile sa fie finalizate”, ne-a informat edilul. De asemenea, constructia va fi una ultramoderna, ea fiind prevazuta pe langa salile de clasa si cu spatii special amenajate pentru momentele de joaca. Valoarea  totala a investitiei se ridica la suma de 15 miliarde de lei vechi fara TVA. 
Camin Cultural in zona Metropolitana.
O alta lucrare importanta pentru comunitate este constructia noului Camin cultural, aceasta urmand a se ridica in zona noua spre malul marii. De asemenea, conform edilului Florin Constantin Micu aceasta investitie este finantata prin fonduri de dezvoltare urbana atrase de Zona Metropolitana Constanta, noul imobil urmand a se construi pe amplasamentul actualului Camin cultural. Unul din motivele realizarii acestui proiect a fost acela ca, actualul Camin cultural nu mai poate fi folosit din cauza uzurii si de aceea, locuitorii aveau nevoie de un loc in care sa poata organiza spectacole, nunti sau alt gen de evenimente.  Capacitatea noii constructii va fi de 200 locuri.  
Canalizare, apa si infrastructura.
in luna august vor incepe lucrarile de asfaltare a strazilor Pasajului, Aviatorilor si Farului si se doreste ca in luna septembrie toti cei 3 km de drumuri sa fie finalizati. Si aceste lucrari sunt posibile tot cu sprijinul important al Consiliului Judetean Constanta. 
“O alta lucrare importanta pentru comunitatea pe care o conduc este si realizarea retelei de apa si canalizare in cartierul Tineretului si extinderea sistemului de canalizare existent in comuna”, a subliniat primarul. Lungimea retelei de apa si canalizare este de 15 km, lucrarile urmand sa fie demarate cat mai repede cu putinta. Valoarea lucrarilor este de 80 miliarde lei. Totodata, urmeaza sa se inceapa un alt proiect de apa si canalizare in Tuzla, investitia fiind derulata de Regia Autonoma Judeteana de Apa (RAJA).
Cu bani de la bugetul local al administratiei locale, au inceput lucrarile de extindere a retelei electrice spre zona Malul Marii, valoarea lucrarii fiind de 2 miliarde lei. Reteaua se va intinde pe 1 km, 600 de case putand astfel beneficia de curent electric, apa si canalizarea existand deja. 
Igienizarea scolilor si montarea unei eoliene in Tuzla.
in alta ordine de idei, cu bani de la bugetul local se executa igienizarea celor doua unitati de invatamant cat si a celor doua gradinite cu cea in constructie de pe raza comunei. 
De asemenea, edilul sef ne-a vorbit si despre faptul ca, in cel mai scurt timp se va monta o eoliana pe strada Cerealelor, cu o capacitate de 200 kw. Aceasta va asigura energia electrica necesara iluminatului public dar si a institutiilor publice. “Vreau sa specific ca mi-am respectat promisiunile facute in campania electorala astfel ca, noi ce promitem si facem. in proiectele mele de viitor am cuprins si o mare dorinta, aceea de a crea o statiune turistica, o realizare importanta atat pentru locuitori cat si pentru turistii ce vor alege ca destinatie Tuzla”, a declarat in incheiere edilul, Florin Constantin Micu.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*