Administrație locală, Fonduri Europene

Digitalizarea Primăriei Cerchezu cu fonduri europene

Autoritățile locale au demarat proiectul “Asigurarea infrastructurii TIC (sisteme inteligente de management local) la nivelul comunei Cerchezu”, ce a obținut finanțare în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR), Componenta 10 – Fondul Local.

Proiectul “Asigurarea infrastructurii TIC (sisteme inteligente de management local) la nivelul comunei Cerchezu” are o valoare de 2.195.407,53 lei cu TVA. Una dintre componentele acestuia vizează achiziționarea unor echipamente IT care au ca scop digitalizarea instituției.

„Până la această dată am semnat contractul pentru achiziționarea echipamentelor IT și pentru înființare Muzeu Virtual. Prin implementarea proiectului urmărim: creșterea interacțiunii cu cetățenii comunității; încurajarea spiritului civic și a participării cetățenilor la actul de administrare; creșterea calității și a gradului de utilizare a serviciilor publice comunitare; simplificarea procedurilor, scăderea timpilor de lucru și de așteptare în cadrul proceselor autorității publice locale”, a declarat primarul Ștefan Chelaru.

Pentru digitalizarea instituției vor fi achiziționate echipamente IT precum: laptop-uri, computere desktop, computer desktop cu placă grafică, monitoare PC, scanner A4, multifuncțional Plotter A0 și Scanner A0, panou (Display) interactiv pentru sala de ședințe, avizier digital (Display digital), dronă pentru inspecția zonelor sau situațiilor de risc.

Muzeul Virtual presupune construirea unui spațiu virtual care să permită vizitatorului să aibă experiența unui tur virtual, adică vizita digitală/virtuală a obiectivelor importante din comună sub forma unor săli de expoziție. Structura sălilor de expunere va parcurge teme distincte precum: istorie, tradiții și meșteșuguri, obiceiuri locale, obiective turistice, economie, cultură, sport etc.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*