Mariana Gâju, realeasă președinte al Asociației Comunelor din România – Filiala Constanța

Martie 2021, Bogdan Chirita

Administratie locala

Pe 3 martie, în cadrul Asociației Comunelor din România – Filiala Constanța au avut loc alegeri pentru desemnarea președintelui și a membrilor din Consiliului de administrație. Primarul comunei Cumpăna, Mariana Gâju a fost ales cu unanimitate de voturi, în cadrul Filialei Județene a Asociației Comunelor din România.
În sala mare a Bibliotecii I.N. Roman au fost prezenți primari din 41 de unități administrativ teritoriale, care și-au exercitat votul în cadrul Adunării Generale.
Din comisia de validare a candidaturilor au făcut parte trei primari, de formațiuni politice diferite: primarul comunei Costinești – Jeanu Dorin Dumitru, Costel Armășescu – Pantelimon și Lucian Chitic – Tortomanu.
Noua structură a Consiliului de administraţie votată astăzi, este următoarea: 
Mariana Gâju, primarul comunei Cumpăna – Președinte
Gheorghe Mantea primarul comunei Chirnogeni – Președinte – executiv
Cristian Maricel Cîrjaliu, primarul comunei Agigea – Prim – vicepreședinte
Iulian Tudorache, primarul comunei Crucea – Vicepreședinte
Anica Tufă, primarul comunei Gârliciu – Vicepreședinte
Mihai Soare, primarul comunei Siliștea – Secretar General
Gabriela Iacobici, primarul comunei Grădina – Secretar
Niculae Dragomir, primarul comunei Ostrov – Membru
Stelian Gheorghe, primarul comunei Topraisar – Membru
„Este o întâlnire care se realizează odată la fiecare patru ani, când aleșii locali obțin un nou mandat și filialele județene ale Asociației Comunelor din România își aleg consiliul director ca și număr de membrii și apoi pe funcții. Aceasta a fost astăzi adunarea generală convocată de președintele Asociației Comunelor din România prin dispoziție în data 15 februarie. Consiliul de administrație, votat astăzi, este format din colegi primari din toate partidele politice. De asemenea a fost ales și cenzorul care este expert contabil, membru CECAR. Pentru mandatul 2021-2024 mi-am propus ca și obiective: angajarea auditorilor publici interni pentru că este cel mai important domeniu de activitate, angajarea arhitecților care să supervizeze investițiile majore de la nivelul comunelor județului Constanța fără să aștepte avizarea la nivel de Consiliu Județean, angajarea unui personal care să facă parte din executiv, din aparatul propriu al Consiliului director care să poarte corespondența în timp optim pentru cele 59 de comune ale județului Constanța, nu în ultimul rând reactivarea site-ului oficial al ACoR Constanța. Este importantă susținerea acestor posturi pentru a comunica colegilor primari în timp optim ce acte normative se modifică, ce proiecte sau programe pot fi accesate și care sunt pașii pe care trebuie să îi parcurgă, a precizat Mariana Gâju, președintele Asociației Comunelor din România – Filiala Constanța.



Articole din editia din data de Martie 2021

  • Proiect de modernizare a străzilor din Independența ajuns la final

    Administratie locala
  • Investiții pentru copiii din comuna Saraiu

    Administratie locala
  • Modernizare iluminat public în Oltina

    Administratie locala
  • Ședință de Consiliu ordinară la Castelu

    Administratie locala
  • RAJA Constanța, continuă investițiile de reabilitare și modernizare a rețelelor de apă și apă uzată

    Administratie locala
  • Articole din aceeasi categorie

  • Medgidia VERDE - pași repezi către amenajarea parcului IMUM

    Administratie locala
  • Proiect de modernizare a străzilor din Independența ajuns la final

    Administratie locala
  • Investiții pentru copiii din comuna Saraiu

    Administratie locala
  • Modernizare iluminat public în Oltina

    Administratie locala
  • Ședință de Consiliu ordinară la Castelu

    Administratie locala
  • Medgidia, str. Republicii nr. 5, etaj 1
    Tel / fax: 0241810404
    Mobil: 0722721771