Administrație locală

Boala de putere sau cand interesele personale sunt mai presus de cele colective

Chirita voteaza impotriva dezvoltarii orasului

In ultimele doua sedintele de consiliu local ce au avut loc in data de 23 august si 5 septembrie, printre punctele de pe ordinea de zi, se aflau si 3 obiective ce vizau dezvoltarea orasului, respinse de consilierii PNL, in frunte cu fostul primar Ionel Chirita.
Opozitia consilierilor locali PNL privind darea in administrare a strazilor catre Regia de Drumuri Judetene pentru reabilitarea acestora. Desi am fi putut sa reabilitam drumurile cu finantare de la Consiliului Judetean, cei 6 consilieri PNL care sunt platiti pentru a apara interesele orasului s-au impotrivit fara nici un motiv”, a declarat edilul orasului Tudor Nadrag. Un alt proiect de o importanta majora, la care s-au opus consilierii PNL, in frunte cu fostul edil Ionel Chirita este darea in administrare a Caminului Cultural din Vadu Oii catre Consiliul Judetean Constanta, in vederea reabilitarii acestuia. Este aproape o ruina, chiar la intrare in localitate, fiind o rusine si nu face cinste orasului Harsova”, a precizat edilul orasului Harsova.
Al treilea obiectiv la care s-au opus echipa de consilieri condusa de Chirita era infiintare a 2 piete volante la cele doua intrari din oras, de unde si-ar fi putut castiga existenta un numar mare de cetateni ai orasului. Pentru toate aceste proiecte respinse de catre consilierii PNL, in frunte cu Chirita Ionel sunt hotarat sa organizez o dezbatere publica, iar urmatoarea sedinta a consiliului local va avea loc la Casa de Cultura, pentru a vedea si cetatenii cum consilierii locali, care sunt platiti din bani publici sa reprezinte interesul comunitatii. Acestia nu pierd nici o ocazie de a se opune atunci cand sunt necesare 2/3 din voturi pentru realizarea unor obiective de interes localrdquo; a mai declarat Tudor Nadrag, primarul localitatii Harsova. Componenta Consiliul local este formata din 17 consilieri: 7 PDL , 4 PSD si 6 PNL.

Zilele Orasuluirdquo; vor fi organizate in zilele de 3,4 si 5 octombrie 2008

Pentru ca nu pierdea nici un prilej de a arunca miliarde pe artificii si sarbatori care sa-l proslaveasca in timp ce populatia orasului se zbatea in saracie, Chirita Ionel se arata ingrijorat ca nu se mai organizeaza Zilele Orasului. Pentru corecta informare va comunicam urmatoarele: Zilele Orasuluirdquo; vor fi organizate in zilele de 3,4 si 5 octombrie 2008 odata cu Ziua Recolteirdquo; si incheierea campaniei agricole de toamna, cand pentru bugetul alocat acestor sarbatori vom atrage si producatorii agricoli importanti. De asemenea colectivul de organizare va comunica in timp programul acestor sarbatori. Nu am nici o consideratie fata de acest individ: pentru ca a parasit ca un las confruntarea electorala tradandu-si sustinatorii; pentru ca nu pierde nici un prilej de a se opune proiectelor de dezvoltare a acestui oras; pentru ca toate lucxrarile executate in orasul Harsova au fost puternic supraevaluate inca din faza de proiect (la ora actuala noi reparam strazi si trotuare la jumatate de pret); pentru ca a lasat orasul cu datorii de 30 miliarde lei si l-a indatorat cu inca 35 miliarde pentru urmatorii 15 ani; pentru ca incalecase acest oras si devenise bolnav de putere; pentru ca in 8 ani nu a atras nici un investitor si nu a creat nici un loc de munca; pentru ca sustras documente confidentiale ale achizitiilor publice; pentru ca este un om josnic care trimitea scrisori si mesaje semnate cu numele meu.
Unor asemenea oameni le voi raspunde intodeauna cu duritate pentru ca am cu ce”, a mai precizat Tudor Nadrag

Montarea pavelelor si bordurilor de catre Chirita la preturi duble fata de pretul pietei

Act de constatare privind inspectarea, verificarea stadiului si modului de efectuare a lucrarilor, ce fac obiectul Contractului nr.36/2008 Lucrari de pavare Reabilitare si reamenajare alei pietonale, trotuare si cai de accesrdquo; in orasul Harsova pana la data de 12.06.2008, conform nsituatiilor de lucrari din datele 28.05.2008 si 12.06.2008, In baza dispozitiei din 17.07.2008, numitii Brateanu George, Bloju Marius, Nechita Marin, Neculcea Aurel si Dominte Mihaela intruniti in comisie si mergand la punctele de lucru ce fac obiectul contractului mai sus mentionat, au constatat urmatoarele: Lucrari de pavare Reabilitare si reamenajare alei pietonale, trotuare si cai de acces”, conform situatiilor de lucrari s-au procurat: 3.000 mp pavele si 1.200 ml borduri din care s-au montat 968,34 mp pavele (aprox. 1000 mp) si 135,00 ml borduri. In urma masuratorilor efectuate in perioada 17.07.2008 22.07.2008, la locul de punere in opera, au rezultat urmatoarele stadii fizice: s-au montat: 876,66 mp pavele (aprox. 903 mp) si 196,60 ml borduri (aprox. 198 ml). Conform Procesului verbal de inmagazinare din 28.05.2008, in magazia SC NEW FICON SRL, trebuie sa gaseasca urmatoarele cantitati de materiale: pavele 2.097 mp si borduri 1.002 ml. Procesului verbal de predare-primire a materialelor (pavele si borduri) din 16.07.2008, dintre SC NEW FICON SRL care preda si Directia Confort Urban – care primeste, arata ca s-au preluat de catre beneficiar uramatoarele: pavele = 1.226, 0 mp si borduri = 90,6 ml. Drept urmare, lipsesc urmatoarele materiale: pavele 871,0 mp si borduri 911,0 ml. In urma recalcularii situatiilor de lucrari, reiese ca s-au incasat in plus urmatoarele sume: situatie lucrari procurare pavele si borduri = in valoare de 81.931,14 lei inclusiv TVA si situatie lucrari montare pavele si borduri = in valoare de 16.103,10 lei inclusiv TVA. Total sume incasate si nejustificate din Contractul nr.36/2008 = 98.034,24 lei. La intocmirea prezentului Act de constatare a participat si dna. Cheran Carmen director Directia Urbanism Programe Dezvoltare. Drept urmare comisia a decis solicitarea executantului SC NEW FICON SRL sa predea, in termen de maxim 3 zile, materialele lipsa sau, in termen de maxim 3 zile, sa returneze contravaloarea materialelor incasate nejustificat (procurare pavele si borduri) in valoare de 81.931,14 lei, inclusiv TVA (225.000,10 143.068,96). Solicta executantului SC NEW FICON SRL sa refaca situatia de plata privind montarea pavelelor si bordurilor, conform stadiilor fizice din teren, in valoare de 59.775,35 lei, inclusiv TVA (75.879,45 16.103,10 = 59.775,35). Prezentul act de constatare s-a intocmit in 3 exemplare, din care unul ramane la Directia Urbanism Programe Dezvoltare, unul la Directia Confort Urban si unul la SC NEW FICON SRL. Din comisie au facut parte Presedintele comisiei: dl. Brateanu George, membrii: dl. Bloju Marius, dl. Nechita Marin, dl. Neculcea Aurel si dna. Dominte Mihaela

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*