Consiliul Local Negru Voda intrunit in sedinta de consiliu

18 Iunie 2013, Iulia Fţlfan

Administratie locala

Edilul sef al orasului Negru Voda Ion Nicolin, i-a convocat pe cei 15 consilieri locali in data de 12 iunie 2013, in cadrul unei sedinte ordinare in vederea dezbaterii si aprobarii mai multor proiecte de hotarare.

Doua proiecte importante pe ordinea de zi a sedintei din data de 12 iunie 2013, au fost cele privind aprobarea PUZ-ului pentru lucrarea "Parc foto-voltaic Negru Voda 1 si 2". Cele doua parcuri foto-voltaice sunt situate pe cate un teren aflat in extravilanul orasului Negru Voda. Lucrarile vor consta in amplasarea unor panouri fotovoltaice care vor capta energie solara si o vor transforma in energie electrica. Conform edilului, primul parc se intinde pe o suprafata de 2,2 hectare iar cel de-al doilea pe 2,1 hectare. Terenurile sunt proprietate privata iar beneficiarul acestora are in obiectiv realizarea unei investitii in domeniul producerii energiei regenerabile, ce va avea un impact pozitiv asupra factorilor de mediu.
Un alt important proiect de hotarare dezbatut si aprobat in sedinta ordinara a fost cel privind aprobarea Regulamentului serviciului de salubrizare a orasului Negru Voda, a Regulamentului de delegare a gestiunii si organizarea licitatiei publice pentru concesionarea serviciului public de salubrizare a orasului. Administratia locala a avut din 2007 pana in acest an, un contract incheiat cu firma de salubrizare S.C "Uranus" S.A. Mangalia, societate ce a intrat in procedura de faliment. Astfel ca, a fost necesara declansarea unei noi proceduri de delegare a unui nou serviciu de salubrizare. De mentionat faptul ca, in luna martie a acestui an, s-a aprobat delegarea gestiunii prin HCL nr.4 din 2013 iar acum a fost supus atentiei, Regulamentul de delegare si cel de concesionare a serviciului dar si caietul de sarcini, ce fac parte din documentele necesare desfasurarii licitatiei publice.
Alte proiecte de hotarare de pe ordinea de zi au mai fost: rectificarea bugetului local de venituri si cheltuieli pe anul 2013; aprobarea proiectului "Solutii informatice integrate pentru o administratie publica si cetateni", a bugetului si cheltuielilor legate de proiect cat si a acordului de parteneriat; modificarea HCL nr.4/17.01.2013.


Articole din editia din data de 18 Iunie 2013

  • A noua regiune?

    Administratie locala
  • "Litoralul pentru toti" - cu 20% mai multi turisti

    Administratie locala
  • Spitalul de Urgenta Constanta, etalon pentru spitalele din tara

    Administratie locala
  • "Apa conditionata" pentru delfini

    Administratie locala
  • Primarul Cristian Radu s-a intalnit cu membrii FPTR

    Administratie locala
  • Articole din aceeasi categorie

  • ╚śedin╚Ťa ordinar─â a lunii octombrie, desf─â╚Öurat─â ├«n municipiul Medgidia

    Administratie locala
  • Amenajare stadion ╚Öi baz─â sportiv─â ├«n Tuzla

    Administratie locala
  • Strada ╚ścolii ╚Öi strada Bisericii din localitatea R─âzoarele vor fi asfalate

    Administratie locala
  • Toamn─â bogat─â ├«n lucr─âri la Cobadin

    Administratie locala
  • Construire pasarel─â pietonal─â ├«n Pe╚Ötera

    Administratie locala
  • Medgidia, str. Republicii nr. 5, etaj 1
    Tel / fax: 0241810404
    Mobil: 0722721771