Actualitate

Proiect pentru reabilitarea podurilor, podetelor si tunelurilor de cale ferata in judetul Constanta

Autoritatea de Management a Programului Operational Sectorial Transport (AM POS Transport) si Compania Nationala de Cai Ferate „CFR” SA au semnat, in data de 28 martie 2011 si respectiv 06 aprilie 2011, contractul de finantare pentru proiectul „Lucrari de reabilitare pentru poduri, podete si tuneluri de cale ferata – Sucursala Regionala de Cai Ferate Constanta”, care are ca obiectiv reabilitarea a 0,16 km de structuri de cale ferata (2 poduri si 2 podete).
Proiectul are un buget total de 12.920.642 lei, din care 7.224.738 lei constituie finantare nerambursabila acordata de CE din FEADR prin POS Transport 2007-2013, restul sumei fiind asigurata de la Bugetul de Stat. 
Implementarea acestui proiect se va realiza prin contracte de lucrari si servicii licitate de catre CNCF „CFR” SA. Astfel, se vor reabilita 0,16 km de structuri de cale ferata (2 poduri si 2 podete) amplasate pe linia feroviara CF 813, care face legatura intre Constanta si Mangalia, pe raza Regionalei de Cai Ferate Constanta.
Prin reabilitarea celor 4 structuri de cale ferata, vor fi atinse urmatoarele obiective specifice: 
– cresterea gradului de siguranta a traficului feroviar de marfuri si pasageri pe linia CF 813, intre Constanta si Mangalia prin eliminarea punctelor periculoase determinate de starea tehnica a podurilor si podetelor;
– imbunatatirea confortului calatorilor si a eficacitatii traficului pe calea ferata, prin cresterea vitezei de circulatie pe calea ferata intre Constanta si Mangalia si prin ridicarea restrictiilor de tonaj/gabarit.
Acest proiect a fost depus in cadrul Axei Prioritare 2 „Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii nationale de transport in afara axelor prioritare TEN-T in scopul dezvoltarii unui sistem national durabil de transport”, DMI 2.2 „Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii feroviare nationale si a serviciilor pentru calatori”. 
Perioada de executie a lucrarilor pentru proiectul mentionat este: august 2011 – mai 2012, fiind urmata de perioada de notificare a defectelor intre mai 2012 – mai 2013.
(Sursa: AM POS Transport)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*